У кошику немає товарів. Почніть покупки в нашому каталозі

Уважно перевіряйте замовлення при отриманні

Чому так важливо перевіряти замовлення перед тим як поставити підпис?

Для нас важливо, щоб процес покупок в нашому магазині нічим не був затьмарений, і ми робимо для цього все можливе. Щоб ви швидше отримували свої замовлення, магазин ЕКОМЕД працює з декількома посилковими компаніями.

Як правильно перевірити замовлення?

Щоб підстрахувати себе і не прийняти пошкоджений товар уважно перевірте замовлення в присутності кур'єра чи працівника пошти:

  1. Огляньте упаковку - вона не повинна бути зім'ята чи пошкоджена.
  2. На коробках не повинно бути слідів розтину чи переклеювання скотча.
  3. Звірте кількість товарів, вказану в бланку замовлення, з привезеною кількістю.
  4. Перевірте цілісність товарів і їх зовнішній вигляд.

На огляд та перевірку товарів, що доставляються кур'єрами посилкових компаній, надається 15 хвилин.

 

Що робити, якщо ви виявили проблему?

У разі пошкодження товарів складіть Акт про пошкодження посилки в двох примірниках (один - собі, другий - кур'єрської компанії). Бланк для акту вимагайте у працівника посилкової компанії - кожна служба має свій формат. Дізнайтеся алгоритм відшкодування за подкодження посилки.

Регламенти роботи посилкових компаній вимагають документального підтвердження претензій в разі їх наявності. Якщо ви розписуєтесь в документах здачі-приймання, які передає працівник компанії чи кур`єр, то цим підтверджуєте, що претензій у вас немає.

Крім того, відповідно до чинного законодавства України, претензії за зовнішнім виглядом товару, комплектності, відповідності отриманого товару замовленому, покупець може пред'являти тільки до моменту передачі йому товару продавцем.

Розписуючись в документі про здавання-приймання при отриманні замовлення, ви підтверджуєте, що забираєте вірний товар в цілості й схоронності, а значить претензій до кур'єрськоїі служби і магазину не маєте.

Відсутність акта буде підтвердженням того, що ви не маєте претензій до комплектації замовлення, кількості товарів та їх зовнішнім виглядом. Тому обов'язково вимагайте його складання в разі пошкодження посилки.

Перевіряти замовлення при отриманні - важливо!!!

Якщо ви розписалися, а після виявили пошкодження, довести вину посилкової компанії буде важко.

Тому, якщо ви зіткнулися з проблемою, обов'язково складайте Акт про пошкодження посилки. Детально опишіть що не так і завірте підписами: своїм і працівника посилкової компанії.

У разі питань або проблем, що виникають в процесі перевірки замовлення, ви можете звернутися до магазину за номером +38067-448-15-15.

 

 НОВИНИ

 

Вхід в особистий кабінет ×
Відновлення паролю ×
Введіть email адресу, як при реєстрації.
Ми вишлемо на неї ссилку для відновлення паролю.
Реєстрація особистого кабінету покупця ×
Замовити зворотний дзвінок ×