Уважно перевіряйте замовлення при отриманні
Чому так важливо перевіряти замовлення перед тим як поставити підпис?
Для нас важливо, щоб процес покупок в нашому магазині нічим не був затьмарений, і ми робимо для цього все можливе. Щоб ви швидше отримували свої замовлення, магазин ЕКОМЕД працює з декількома посилковими компаніями.
Як правильно перевірити замовлення?
Щоб підстрахувати себе і не прийняти пошкоджений товар уважно перевірте замовлення в присутності кур'єра чи працівника пошти:
- Огляньте упаковку - вона не повинна бути зім'ята чи пошкоджена.
- На коробках не повинно бути слідів розтину чи переклеювання скотча.
- Звірте кількість товарів, вказану в бланку замовлення, з привезеною кількістю.
- Перевірте цілісність товарів і їх зовнішній вигляд.
На огляд та перевірку товарів, що доставляються кур'єрами посилкових компаній, надається 15 хвилин.
Що робити, якщо ви виявили проблему?
У разі пошкодження товарів складіть Акт про пошкодження посилки в двох примірниках (один - собі, другий - кур'єрської компанії). Бланк для акту вимагайте у працівника посилкової компанії - кожна служба має свій формат. Дізнайтеся алгоритм відшкодування за подкодження посилки.
Регламенти роботи посилкових компаній вимагають документального підтвердження претензій в разі їх наявності. Якщо ви розписуєтесь в документах здачі-приймання, які передає працівник компанії чи кур`єр, то цим підтверджуєте, що претензій у вас немає.
Крім того, відповідно до чинного законодавства України, претензії за зовнішнім виглядом товару, комплектності, відповідності отриманого товару замовленому, покупець може пред'являти тільки до моменту передачі йому товару продавцем.
Розписуючись в документі про здавання-приймання при отриманні замовлення, ви підтверджуєте, що забираєте вірний товар в цілості й схоронності, а значить претензій до кур'єрськоїі служби і магазину не маєте.
Відсутність акта буде підтвердженням того, що ви не маєте претензій до комплектації замовлення, кількості товарів та їх зовнішнім виглядом. Тому обов'язково вимагайте його складання в разі пошкодження посилки.
Перевіряти замовлення при отриманні - важливо!!!
Якщо ви розписалися, а після виявили пошкодження, довести вину посилкової компанії буде важко.
Тому, якщо ви зіткнулися з проблемою, обов'язково складайте Акт про пошкодження посилки. Детально опишіть що не так і завірте підписами: своїм і працівника посилкової компанії.
У разі питань або проблем, що виникають в процесі перевірки замовлення, ви можете звернутися до магазину за номером +38067-448-15-15.
- Пн, Вт, Ср, Чт, Пт, Сб, Нд: з 09:00 до 21:00
- Топ 14 трав для лечения желудка и их использования при разных болезнях
- Їжа на ніч, шкода їжі перед сном, що краще їсти і не їсти на вечерю, як побороти апетит
- Призначення препаратів цинку дітям з респіраторними інфекціями для поліпшення результату лікування
- Как восстановить обоняние и вкус после коронавируса
- Крем-бальзам Невралек при невралгии и невритах
- Цинк при простуде: что важно знать
- Цинк и его функции в организме
- Крем-бальзам від кашлю Народний цілитель
- Коензим Q10 - незамінний елемент для здоров'я і краси нашого організму
- Дикий ямс: свойства, польза, применение